nurozcan calpol şurup kutusunda buzdolabında saklamayanız yazıyor bu sıcakta dışarıda bozulmaz mi siz nerede saklıyorsunuz
Eski9 nurozcan ben gecenlerde eczacı aekadasimiza sordum çok sicaklarda dolapta muhafaza et dedi kullanmadan 15-20 dk önce çıkar biraz ilinsin öyle ver dedi hatta dışarda duran bir ilaç vardı köpürdü sıcaklarda çöpe atmak zorunda kaldım
Alya-Sena nurozcan ben dolapda sakliyorum evin ici cok sicak lazim oldugunda icirmeden bi 15 dk once cikariyorum
nurozcan AnnaKurt ay içimi rahatlattınız😂 doktor bir de pedifen yazmış onun için de geçerli sanırım aynı durum
Pembesever Buz Dolabında saklamak bakteri üretmesine neden oluyormuş. O yüzden serin bir yerde saklamak gerekiyor.