Narkozcuanne Merhaba anneler. Bebeğim 6.5 aylık. Fakat idrar çıkışı çok azaldı. Ek gıda alıyor. Suyu bir türlü içiremiyorum. Malum havalardan da çok su kaybı oluyor. Bu durumu yaşayan var mı? Nasıl suya alıştırabilirim ?
Ay1453 Benim oğlum da icmiyordu hala da zorla içiyor kaşıkla veriyoruz sürekli peşinde su su diye geziyoruz valla yoksa susuz kalacak bı defa kaldı geçen yaz böbreğinde taş oluştu hastalandı o yüzden dikkat edin ısrarla vermeye çalışın
Meri-Mel Narkozcuanne Ek gıda alıyorsa meyve suyu komposto gibi taze sıkılmış şeyler de verebilirsiniz
Meri-Mel Narkozcuanne Rica ederim,yoğurt şeklinde değilde bu sıcaklarda mesela ayran verin hem sıvı alıp hem de yoğurt tüketmiş olur tabiki en çok su içsin ama olmuyorsa böyle de yapabilirsiniz insAllah içer kuzum stres olma elbet o da alışıp sevecek suyu 🙂
Narkozcuanne Meri-Mel Ne yapacağımı bilemedim vallahi. İdrar rengi de turunculaşınca İyice evham yaptım. Çok teşekkür ederim🥰
Meri-Mel Narkozcuanne Haklı olarak öyle bir süre sonra idrar enfeksiyonuna bile yol axiyor yazan olmuştu bir postta ne kadar doğru bilmiyorum da ben istemediği zaman kıza öyle yapıyorum bir de benim kız 19 aylık pipetli suluk ile içiyor yeni bişi aldığım zaman onu da çok sevip ekstra tüketiyor değişik renklli pipetler de iş görüyor hatta kaç aylık sizinki
Narkozcuanne Meri-Mel Şu an 6.5 aylık. Daha alıştırma bardağı verebiliyorum. İdrar yolu enfeksiyonu da var onun için antibiyotik kullandık 1 hafta
Meri-Mel Narkozcuanne Himmm o zaman bir an önce ona sıvı vermeye çalış canım ozelikle bu sıcakta ayran en güzeli sevecektir birazcık koyu yaparsın