ilknurcelik eve geldiğimizde alıştırmıştım. Ben kalkamıyordum annemle gece nöbetleşe bebiş ve benim yanımda kaldılar gece 4e kadar eşim tuttu uyanınca aldı ağlayınca uyuttu altını değiştirdi şimdi 16 günlüğüz hala aynı düzen😂 daha da alışsın diye biraz daha böyle devam ettiricem belki 40m çıkana kadar hatta😂 aslında iyiyim ama şimdi bıraksam bidaha yapmaz belki iyice alışsın 😂🙈