Kızlar iki gün önce oğlumu hastaneye götürdüm gece kusmaya başlayınca sadece iğne vurdular eve yolladılar bugün bidaha gittik bidaha iğne vurdular ve ilaç yazdılar oğlum 2 günde çok soldu Hiçbişry yemiyor emmiyor sadece su içmek istiyor sabahta ateşi yoktu ama ellerinin içi ayakları yanıyordu aynı durumda olan varmı bizimle 🤦♀️🤦♀️