KSM oncelikle doktorunuz gercekten facia gibi..siz bikirsiniz elbet ama doktorunuzun birdaha yanindan dahi gecmeyin..cunku hic bi çocuk doktoru zorla demez..bilirler ki zorlamak bebeklerde her dönem buyudklerinde dahi yemek yeme reddine neden olur..ve asla yemez..umarim.sizde bebeginizi zorlayarak yedirmeye calismamissinizdir yoksa uzun sure daha birseyler yediremeyebilirsiniz gida reddine neden olmus olablirsniz çoktan..bebegimin degerleri yerinde idi bi sorun.yoktu bu yuzden 2 adet şurup kullandim biri 6 gunluk digeri 1 aylik ama uzun vadede nutrigen üzümlü war iştah açici ve bagişiklik guçlendirci..bunlati kulladiktan snra duzeldi..yemedgi zamanlardada asla yesin die bebeimi zorlamadim cnku yeme reddine nedn olmak istemedim..buyuzden suruplarla kolay toparladik.yesede yemesede yemek zamani 20 30 dk die snırlıdır yerse yer yemezse hadi yallah cok oyalamak yok yemekte..ara öğunleri bisureligne kaldrdik ki 3 ögun ana ogunlerde yesin die yemesi duzelip arttikca ara öğünü geri wermeye basladik.