Egemeninannesi_ Annelikdeneyimim- bende 3. Ayda sadece emziriyordum 400 gram almış oğlum doktor az almış dedi mama takviyesi de yapmaya başladım. 4. Aya girdik hem mamayı hem de emmeyi kabul etmiyor. Şuan emmeyi tamamen bıraktı resmen .Denemediğim şey kalmadı boynum belim aşırı derecede ağrıyordu emzirmeye çalışmaktan . Çok mücadele ettim ama kabul etmedi emmeyi. Bu durum çok canımı sıkıyor her yolu denedim emmiyor
merrrvveeee Çok üzerine gitmeden ısrarcı olmadan farklı pozisyonlarda emzirmeyi dene istersen bir de acıktır emzirme saatlerini uzun tut sakin bir ortamda emzir sakin davran çözülür inşallah
withgamze Annelikdeneyimim- ayakta emzirmeyi denediniz mi? 4. Ay atağında benim oğlumda biraz mesefeliydi😅 ben ayakta gezerek emziriyordum.