Tosbikannem bebeğime ecowell şampuan mustela losyon ve johnsons baby sabun kullanıyorum vücudunda egzama gibi döküntüler oldu göğüs kısmın da başta sabundan şüphelendim sabunu bıraktım ama losyonu doktor önerdi hergün sürüyordum üstüne hava sıcak diye banyo da yaptırıyorum daha da arttı sanırım losyon ya da şampuan ikisi de iyi gelmiyor şimdi hiçbirini kullanmıyorum bunları kullanıpta sorun yaşayan oldu mu Bir de hangi şampuan losyon ve sabunu önerirsiniz
iremaydmr Tosbikannem Tosbikannem bende banyo yaptırdıktan sonra johns baby yağı sürmüştüm dün bir baktım vücudunda döküntüler oldu bence yağ kullanıyorsanız onu bırakıp tekrar gözlemleyin
onefinemom Tosbikannem bize doktorumuz bebek yağı kullanma onun yerine nemlendirici losyon kullan demişti
17072023baloglum Tosbikannem benim oglumda egzma var biz köpük sampuan kullaniyoruz mustelaninkini almistim ama hem kucuk hemde pahali dir sivona markayi alacagim losyon degilde biz bioderma baume nemlendirici krem kullaniyoruz
oykuipek Mustelanın ürünlerini kullanıyoruz (pişik kremi, şampuan, yağ gibi) kızıma ama içlerinden sadece losyon alerji yapmıştı. Doktor önerisi ile bepanthol sensi daily aldım o iyi geldi.
sonbezbukucu bizde mustela şampuan kullanıyorduk 1 senedir. çok kaşıntısı vardır hiç geçiremedik en son dr başka bir şampuan önerdi onu kullanıyoruz. kafasındaki kaşıntı bariz geçti.