Oslemyasar bırakacak kimseniz yok mu ki muhtemelen yok. Yanınıza alın arabası puseti uyku saatleri vardır belirli o saatlerde Bi deneyin derim benim iki kızım var şuan annemler deyiz ufağı 5 aylık onu anneme bırakacağım büyüğü 3 yaşına girecek onu da yanımda götüreceğim benim kayıt olduğum salon sabah 10 akşam 11 kadar açıkmış öyle yani.. Online ben olsam uyamazdım ondakilere erteler dururdum sizi de öyle düşündüm Bi an 😊