ebrulim0 benim bebeğim 4,5 aylıktı emmeyi bıraktı mamaya döndük çok konuşan oldu evet bir süre kafama taktım sonra baktım anne sütü alan da hasta oluyor mama alan bebekte. Eee dedim fark demek ki bağışıklık, anne sütü içen de kilo alıyor aman içen de kimse mama şişiriyor diyemez bebeğim bir yıla yakındır mama ile besleniyor tam tersi kg alımı yavaşladı. Ayrıca isteyen emzirir istemeyen emzirmez anne ile bebek arasındaki bağ emzirmekten ibaret değildir. Evet keşke emseler itiraz etmeden ama basen olmayınca olmuyor. Bebeğinin sağlığı yerindeyse mutluysa sen Dr mutlusun. Bunu unutma emmek biberon mama bunlar somut şeyler. Bebeğin nasıl mutluysa sen de öyle mutlu ol.