Kayınvalidemin yanına geldik kızım 7,800 kilo 4 ay 19 günlük sürekli az yedir deyip deyip duruyor çocuğa onun yüzünden az veriyorum doğru düzgün bezi çiş olmuyor saatler geçiyor çiş yok sinirlerim bozuldu yaz ayına girdik o yüzden mi çiş yapmıyor onu anlamadım sizde durumlar nasıl bugün mama verdi dedim kızım doymadı ben huyunu biliyorum dedi sen be bilirsin dedi doydu dedi valla en sonunda tartışacağım az kaldı içim acıyor valla kızıma üzülüyorum çok ben mi yanlış düşünüyorum anlamadım ki