esma_24 siz uykusuz kalmak istemiyorsunuz ama bu onun hakkı anne olmak istediğinizde nasıl bir hayat vardı aklınızda zorluklarını uykusuzluğunu yorgunluğunu sorumluluğunu bilmiyor muydunuz. Anne olmak tamda böyle birşey sabır işi evet bazen sabır zorlanacak ama kolaya kaçmayacaksınız. Benimde bebeğim 9 buçuk aylık ek gıdasını alıyor gecede en iyi ihtimalle 3 kere uyanır bazen 10 kez uyandığı olur gündüz emzirdiklerimi saymıyorum bile , ,ayrıca güven duyduğu tek liman anne kucağı anne memesi sütü bunu ondan mahrum bırakamazsınız daha çok küçük özellikle doktorlar bile bir yaşına kadar asıl besinin anne sütü olduğunu belirtiyor. Daha önce dediğim uyku eğitimi verirseniz gece uykularında sık uyanmalarıda azalır. Ayrıca uyuduğu odanın ısısı giydiği kıyafet nem dengesi sancısı bir çok sebep uyanma lara neden olur öncelikle bunları çözemeye çalışın emzirmeyi kesmek en son aklınıza gelsin. Bide bebekler hangi destekle uyursa uyanınca o desteği ararlar emzirerek uyuttuysanız emzirmeyi beklerler, sallanarak uyuttuysanız sallanmayı beklerler . Uykuya geçiş metodunuzu değiştirin.