zbal Sanırım bebeğim aşırı sıcaktan terleyip soğudu, grip oldu. 5.5 aylık, ilaçta veremiyorum, nezle gibi burnu akıyor, çok hafifte öksürük var ne yapabilirim 😔
ayseyvz zbal bol bol emzirin birde arada Su verin gerçekten havalar çok sıcak suyu ihal etmeyin ek gıdaya başladıysanız yoğurt verin ılık ılık yesin şifa olur
zbal ayseyvz daha ek gıdaya başlamadık canım dediklerini yapıyorum ama dün geceden beri doğru düzgün uyumadı, Dr a götürsem ekstra birşey verirler mi acaba