Kızlar oğlum dün akşam ateşlendi 37,5 oldu. Kuru öksürüğü var 3 aylık daha. Calpol verdim biraz düşer gibi oldu ama geri çıktı 37,5 a. Ilık duş soğuk kompres hepsini denedim ince giydirdim ama nafile. Doktora götürsem farklı Bi işlem yapabilecek mi? Öneri ve tavsiyeleriniz çok kıymetli şimdiden teşekkür ederim.