esin43 Arkadaşlar 45 günlüğüz ilk doğduğunda sarılıktan 1.5 gün yatırmıştık sınır 19du gözünün kenarında çok ama çok az sarılık var o zamandan beri ama vücudunda sarılık filan kalmadı bu durum normal mi kendiliğinden geçer mi?