2 yaşında ve 11.5 aylık oğlum var
Oğlum 4 kg doğan iri bir bebekti ama 1 aydır iştah sıfır gören çok zayıflamış diyor kızım zaten zayıf hiç bir öğünlerini eksik etmem iştah açılması için ne yapabilirim veya kilo almaları için bugün gerçekten çok ağladım üzüldüm tecrübeli anneler bekliyorum cevaplarınızı