Arkadaşlar oğlum 26 aylık olacak yaklaşık bir ay önce sütten kesmeye karar verdim ve aşamalı olarak bıraktıracaktım ama biraz üşüttü öksürük falan başladı. Meme istegi arttı çok ısrarcı olmaya başladı.biraz erteledim şimdi yeniden başlamak istiyorum çünkü sürekli meme istiyor iştahı da az bunlar normal mi bu durumda doğru zamanı nasıl anlayacağım Fikri önerisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim