Sedossh Merhaba kızlar oğlum 12 aylık göz taması herşeyi çok iyi gülüp eğleniyoruz çok ama bu aralar bi el çırpıyor alkış mı yapmaya çalışıyor anlamıyorum ama bu tek başına bir belirtimidir
babyboy_35 Sedossh merhaba çocuk gelişimi ve eğitimi bölümünden mezunum bebeğiniz yeni bir şey keşfetmiş onu tekrarlıyor başka herhangi bir belirtisi yoksa endişelenmeyin ellerini çırptığında sizde alkış yapın hoşuna gidecektir
duygu123asel Sedossh doktora gittiniz mi geçti mi benim de kızım yapıyor 12 aylık dediğiniz gibi gülüyor bakıyor ama sadece el çırpıyor
babyboy_35 EypMom heyecanlanıyordur annesi bir yere odaklı kalma sese tepki vermemesi aşırı tepki vermesi göz temasından kaçınmıyorsa herhangi bir sıkıntısı yoktur
EypMom babyboy_35 o saydıklarınızda hiçbir sorun yok ama üstteki bayan kollarını çırpıyor diyince bizim bebişte yapıyordu bi sorayım demiştim çok çok teşekkür ederim 💕💕💕💕💕