Kızım 9ay 25 günlük ,5gün sonra 10.ayımıza gıreceğiz . Emeklıyor koltuklara tutunup kalkıyor , tutunarak koltukta ilerleyebılıyor ve çok fazla hareketli, ama ben yürüteçe çok koydum sanırım oyuzden parmak ucu basıyor sureklı duzeltıyorum yıne eskı halıne donuyor. Asla ayakkabı gıydırmeme musade etmıyor zorla gıydırsem de bırıni gıydırdırdıkten sonra dıgerını cıkarıyor , parmak ucu bastıgı ıcın de denge kuramıyor , benım gıbı olan anneler bir çözüm buldumu veya önerısı olan var mı?☺️