ozipek Hanımlar klima ile bebeğimi nasıl serin şekilde uyutabilirim öneri verir misiniz? Klimamız salonda bebeğimin odası ve bizim yatak odamız salonun bi ucunda bu yüzden açık kalsa da serinlik çok gelmiyor. Klimalı odada yatırıyosanız nasıl yatırıyorsunuz bebeklerinizi? Uzun kollu mu giydiriyorsunuz? Üstüne bi şey serince hemen tekmeliyor 6,5 aylık ama asla durmuyor üstünde müslin örtü vs. 0.5 tog müslin Uyku tulumu aldım ama kargoda gelmedi hala. Ne yapabilirim fikir verir misiniz?
LadyGaddar ozipek Klimanın olduğu odada uyuyoruz ,ince uzun kollu pijama üzerinede ince müslin, gündüz 20de ayarlıyorum, gece 24 te ,tabi burası adana cok sicak ,siz kendi bulunduğunuz ortama göre ayarlayin
ozipek LadyGaddar kocaelideyiz biz de sıcak ve nem oluyor. Bu gece o şekilde deneyeceğim inşallah bakalım teşekkür ederim