Bebeğim bugün tam 2 aylık oldu. Doğduğundan beri meme + mama gidiyoruz. Mama sayısını bayağı azalttık günde 2-3 kere eğer memeden sonra hala talep ederse veriyorum. Normal olduğunu biliyorum, kendimi suçlu hissetmemem gerektiğini de. Ama kafamda bunu hala kabullenemedim galiba ya… neden böyle?