kizaniminanasiyim Önerdiğiniz mama nedir (2ay18gün) ben aptamil kullanıyorum fakat birkaç haftadır fark ettim ki bebeğim onu içtikten sonra aşırı ıkınıyor ve içtikten yarım saat-1saat sonra dışkısını ishal şeklinde dolduruyor
D_deniz kizaniminanasiyim çok kaka yapıyorsa mama yaramıyor. Sma deneyin. Golden goat kullanıyorum ben fiyat olarak yüksek ama güzel Mama.
Eslemfeyza kizaniminanasiyim sma optipro kullanıyoruz kabızlık yapmadı öncesinde hipp ve bebelac gold denedik kusma problemimiz vardı iyi gelmemişti
eylulle 20 günlük olduk emmiyor hala. Hastaneden de SMA optipro önerdiler. Kusma yaşamadık. Gaz problemi hafif oldu bizim. Başka mama denemediğim için sadece SMA hakkında bildiklerimi paylaşıyorum