4ncü ay atağıdır bacım korkma. Biz de en uç noktasını yaşadık. 4ncü ayda sürekli kucakta gezmek istiyodu ben oturunca da kabul etmiyodu. Hiçbi şeyden memnun olmuyodu daha çok emmek istiyordu bazılarında da meme reddi oluyor benimki de saatlerce emiyordu. Geçecek, sen kendi psikolojini sağlam tutmaya bak benim kafama huni takıp gezmeme ramak kalmıştı 5nci ayda normale döndü şükür 😂