Olurmuolurmu keşke kızım meme reddi dönemine girdiği zaman göğüslerim yara çok canım acıyo diye düşünmeyip çabalasaydım tekrar emzirmek için cahillik işte. Keşke kucağına alma alışır diyenleri dinlemeyip hiç kucağımdan indirmeseydim. Keşke sekiz aylıkken çalışmaya başlamak zorunda olmasaydım. Keşke daha sabırlı olsaydım kızıma hiç bağırmadım bile ama daha çok oyun oynayıp daha çok vakit geçirseydim küçükken. Keşke onun yanında eşimle hiç tartışmasaydım bire bir şahit olmasa da sesimizi duymuştur illaki. Şimdi oğlumda bu hataların hiç birini yapmamaya çalışıyorum.
Çok güzel bi post olmuş bu arada şimdiye kadar açılmış en faydalı postlardan bence teşekkür ederim 🥰