Elizduru Ukalaade canim islak mendil pudra ve zeytinyağı her bebekte etki yaratmıyor bazen pisige neden oluyor. Bizde öyle olmustu doktor hamazic verdi travazolla karıştırıp sürüyorum hemen gecti yalniz bizim biraz agirlasmisti zeytinyağı yüzünden asitli olduğu icin yakmıştı.
minnikavokadom Ukalaade sudocrem diye bi krem kullanıyorum faydasını gördüm. Ama arada altını biraz açık bırakıp havalandırıyorum ayrıca bezden de olabilir bezinizin markasını değiştirmeyi deneyin ben öyle yaptım.
Kbraa34 @Ukalaade bir kalıp sabun kadar balmumunu 1 su bardağı hakiki zeytinyağıyla yakmadan eritin bir kaba alın. Donunca çok güzel pişik kremi oluyor. Kırmızılığını bir sürüşte almıştı.
Kbraa34 @Ukalaade sarı kantaron yağını sürüp bebeğin altını bir süre açık bekletmekte işe yarıyormuş.
Sanslianne Ukalaade hamazinc denediniz mi? Eğer sadece pişikse tek başına hamazinc ama sivilce gibi mantar da okuduysa butafly ile karıştırıp 14 gün günde 2 kez sürün. Islak mendil kullanmayın ılık suyla silip tampon hareketlerle kullanın. Varsa mustela şampuanla her gün yıkayın. Bizim bu şekilde geçti.
Sanslianne Ukalaade zeytinyağını da sürmeyin asitli olduğu için daha kötü yapar. Pişik geçsin sonrasında zeytinyağını biraz yakıp soğutup sürebilirsiniz. Bizde zeytinyağı kantaron yağı işe yaramıyor. Pişik geçince bepanthol ve mustela pişik önleyici kremle devam ediyoruz.
Derinmila İZotonik sulu mendil kullan yanda pamuk.ılık suyla ıslat altını silerken.sudocrem al düzenli sür.geçer gider.