busraalanya Kızlar merhaba biraz önce dikkatimi çekti ayağımın altı leke leke kına yakılmış gibi dağınık şekilde kızımda da var hatta başına gelen oldu mu hiç nedir bu ?
myarenb busraalanya melekler kına yakmış denir bizde bazen olabiliyor korkulacak birşey değil geçiyor bir kaç güne
Gul-42 busraalanya dını acıdan melekler kına yakmış eldede oluyor ama mantar google yaş maya ile mantar tedavısı yazın duzelır yada tuzlu su cok ıyı gelıyor travazol krem ıyı gelıyor
beynun_25 busraalanya ben hep öyle duydum vallahi bir keresin de annemin serçe parmağı kinaliydi bı keresinde aynı şekil yine annemin ayağında vardi
busraalanya tineanigra araştırdım şimdi ama kızımda da aynı anda olması garip geldi cildiyeye ye mi gitsem ? Kendiliğinden geçer mi
tineanigra busraalanya bulaşıcı zaten o yüzden normal. Kendiliğinden geçer ama isterseniz cildiyeye de gidebilirsiniz tabii ki
tineanigra busraalanya ayağınıza ellerdeniz ellerinizi yıkamadan dokunmayın. Basit bir mantar türü çok sık görülür endişkenecek çok bişi yok