Papatya-eylul88 Kızlar cok kararsızım alsammı?kullanıp faydasını görenler varmı kac aylikken aldıniz?yüruteç istemiyrum kesinlikle de.yürüme arkadaşı iyimi sizce
benoyleuygungordum___ Papatya-eylul88 valla ben aldım hiç kullanmadi tutunup gidiyr duvara kapıya çarpınca duruyor tutup kendim yönünü çeviriyorum düz sürüyor sürekli peisnde olup sağa sola crvirmek lazım keşke almasaymisim hiç kullanmadık koltuklar kapı duvar tuta tuta gidiyor heryere bana göre gereksiz bişey ucuz da değil duruyor evde oyuncakları ile bile oynamıyor 😂
MelisArmin Papatya-eylul88 Yürüteçte, yürüme arkadaşıda vardı bizde. Yürüme arkadaşının üstündekilerle oynadı, birkaç kez destek alarak yürüdü falan ama yürüteçi daha çok kullandık. Onu daha çok sevmişti.
tomvejerry Papatya-eylul88 kesinlikle tavsiye ediyorum özellikle köpekcik olanını hem yürümesini kolaylaştıyo hem önündeki oyuncaklar aşırı oyalıyor
-Azize123 Papatya-eylul88 yürüteç alabilirsiniz aslında ben 8 9 aylıkken kullnamaya başladım ama 10 dakika koyuyodum uzun süreli koymuyodum ve çocuğum 11 ayllikken yürümeye başladı uzun süreli tutunca yurutecte sıkıntı oluyo yurme arkadsindan ona dayaniyo kendini yürüteç daha iyi olur
haysgla 6 aylıkken almıştım baya ilgilendi 8 aylıkken adım atmaya başlamıştı 9 10 aylıkken tamamen yürüyordu iyi ki yürüteç almamışım şimdi 1 yaşında ara ara oyuncak kısmıyla oynuyor
Mree Papatya-eylul88 ben de aldım. Birkaç kere kullandı sonra üzerindeki oyuncaklarla oynadı. Ona yardımcı olmak için ben oklavaya tutturuyordum iki eliyle öyle birlikte yürüyorduk o da yürümesinde çok yardımcı oldu
Ozgee59 Papatya-eylul88 ben 10 aylıkken aldım baya kullandı. 12.5 aylıkken yürümeye başladı onun faydası oldu mu bilmiyorum. Oyuncak kısmını çok seviyor hala oynuyor.
rainayaz Papatya-eylul88 kesinlikle yürüme arkadaşı almanı tavsiye ederim emeklemeye başladıktan kendi kendine sürmeye başladı tabiki bizde destek olduk ama belli bir süre sonra kendisi oyuncağa tutunarak ayağa kalktı ve sürdü. Yürüteç de almıştık ama doktorumuz direk çöpe atın kullanmayın dedi bizde o günden itibaren kullanmadık. 🥰
ikiekmekaldimevegidiyorum Papatya-eylul88 6 aylıkken aldık önce üstündekilerle oynadı sonra onunla yürümeye kalkmaya çalıştı biz faydasını gördük açıkcası