canimoglum_01 Gram param var ama çeyrek birikene kadar illaki harcanıyor o yüzden gram alsam mı yoksa biraz daha sabredip çeyrek mi
herseySeninleguzel11 canimoglum_01 Gram alın ceyrek tarihli olduğu için birikim yapanlar gramı daha çok tercih ediyor yine de yatirim tavsiyesi değildir diye belirteyim😄
ilzannliy canimoglum_01 ne fark eder canım ikiside işçiliksiz yatırımlık altın ben elimde ne olursa ona göre alıyorum geçiyorum yoksa para toz oluyor 😅
Mrt06 canimoglum_01 birikim için diyorsanız gram çeyrekten daha iyidir çeyrekte işçilik vardır gramda yoktur
tultanhanim canimoglum_01 yatırımlık düşünüyorsanız 24 ayar gram alın Çeyrek hem tarihli hemde işçilik var Gram her zaman daha karlı olur
Aslihn0707 canimoglum_01 elinde para varsa hiç durma cnm hemen git al bekleme çünkü çantalar da delik var para sürekli eksiliyor 😁😁