ygtbs 8 ay 20 günden selamlar. Benim de bu tarz Bi postum var. Yaklaşık 1 haftadır ben ne yersem ondan veriyorum ve inanır mısınız hızlı vereyim diye bağırıyor. Misal bugün etli pilav yedi. Arada kendim de yedim diye bağırdı bana 😅 sabahları patatesli kabaklı omlet yapıyorum, biraz da kekik atıyorum yumurtanın tadını bastırsın diye. Çorba içmiyor ne yaptıysam içmedi yani ben de zorlamıyorum. Artık her şeyi veriyorum uğraşmıyorum ona özellikle yapmak için. (bal çilek çikolata gibi alerjenler hariç) Yemiyorsa yemesin. Geçin karşısına şapır şupur yiyin. Eninde sonunda istiyor. Ne yerseniz tattırın. Sevmezse zorlamayın. Elbet sevdiği bir şeyler çıkacak, oradan devam edersiniz.
Not: Doktor randevumuz 10 gün sonra. Yanlış bir şey de yapıyor olabilirim. Sadece bir tavsiye.