cansubrldmr Bu ilaç çok mu umursuz yapıyo? Daha önce cipralex başladm ama aşırı bulantı titreme anksyete yaptığı için braktım. Cipralex 10mgdı. Bu 50mg biraz tedirginim umursuz birisi de olmak istemiyorum kullananlar bi yazabilir mi?
ellerimt0mbikt0mbik cansubrldmr Ergenlik dönemimde kullanmıştım , umursuzluktan kastınız hissizlik ise evet. Kıvrılıp boş boş etrafa bakıyordum bütün gün.
ellerimt0mbikt0mbik cansubrldmr valla ergenliği geçeli baya oluyor ama yanlış hatırlamıyorsam 50 mg idi