13 aylık kızım var gün içinde genelde onun oynamasına oyun kurmasına müsade ederim. Sonra beraber de oynarız hayvanları falan öğretiyorum ya da yemek yapacaksam yanıma alıyorum beni izliyor anlata anlata ona yapıyorum ya da kitap okuyorum beraber kitaplar bakıyoruz falan. Günlerimiz genelde böyle eğer evdeysek. Ama daha inek kuş kedi seslerini çıkarmıyor tabii🤔😄 sizler nasıl yapıyorsunuz? Acaba bir yerde yanlış mı yapıyorum dedim de. Ha bir de kuzu çok seviyor görsün gülüyor hemen 😂😂🥹🥰