cansubrldmr Bu ilaç çok mu umursuz yapıyo? Daha önce cipralex başladm ama aşırı bulantı titreme anksyete yaptığı için braktım. Cipralex 10mgdı. Bu 50mg biraz tedirginim umursuz birisi de olmak istemiyorum kullananlar bi yazabilir mi
kuzeylul3608 cansubrldmr ben 50 ile başlayıp 100 le tamamladım ama bana çok iyi gelmişti normal insanlar gibi davranabiliyordum hissedebiliyordum umursamamazlık falan yaptırmıyor merak etme sadece dingin ve sakin oluyorsun
susunbebekuyuyo cansubrldmr lustralda kullandım umursamaz değil çok sakin bir insandım bekarken kullanmıştım ama bende baya uyku yapıyordu. Bundan sebep şuan prozac kullanıyorum hatta daha yeni gittim psikiyatriste prozaca rapor çıkardım 1 sene düzenli kullanacağım bana yetiyor şuanlık anksiyete bozukluğum var benim
kuzeylul3608 cansubrldmr ben ilk başta prozac kullandım sonra lstrale geçtim o yüzden bende yapmadı öncesinde içtiğim için ondan sonra fulsac kullandım en son bırakalı 4-5 gün oluyor hatta bakalım nasıl olucak