Merhabalar, kızım 11 aylık yürümeye başladı ve normal yürüyor dü tam taban basarak yürümeside gayet iyidir suan 18 aylık olacağız son 1 aydır ilgimi çekiyor dışarıda ayakkabıyla vs normal yürüyo yanlız evde çıplak ayak yada halısız yerlerde parmak ucu yürüyor ama dışarıda hiç yapmaz bu durumu yaşayan varmı ? Neden olabilir