Seyyahyolcu Günde kac kez emzirip kaç ek gida veriyorsunuz. Meme mama şeklinde olanlar kac cc mana veriyorsunuz
Sin21 Seyyahyolcu 5 6 ayda normal beslenme rutininize devam etmelisiniz ek gıda sadece ara öğün olmalı 🌷
mraslan Seyyahyolcu biz 5. Ayda başlamıştık tadımlara. Şuan 6 buçuk aylığız günde 3 öğün ek gıda alıyor. sabah kahvaltı öğlen sebze çorbası akşam yoğurt ya da muhallebi sonrasında da hep emziriyorum. 1 çay bardağını da geçmiyorum ek gıda da 😌
Seymasuat mraslan zaten gündüzleri çok vaktimiz olmuyor öğretmen olduğum için sabahtan emzirip bırakıyorum uyuyor uyanınca sağdığım süt kahvaltı öğleye tekrar emzirme 3 den sonrada her istediğin de veriyorum ama beslenme aralarını çokça açmaya başladı
brns21 6,5 ayligiz gunde 3 ogun ek gida veriyorum.kahvalti,yogurt,corba,meyve puresi,muhallebi gibi degistirerek veriyorum.yemedigi zamanlarda oluyor cok zorlamıyorum.onun haricinde ana ogunu anne sütü
brns21 Hediye_akinci yumurta sarisi labne peynir yulafli elmali ek gida mamasi var birazda icine pekmez koyup ondan veriyorum evde bebek bisküvisi yapicam simdi aptamilin programi var cok guzel tarifler var yuklemenizi tavsiye ederim
[silindi] Seyyahyolcu 5-6 ay arası günde 1 öğün tadım yapıyorduk gerisi mama ve meme normal rutinde azaltmadan verdim. 6-7 ay arası günde 2 öğün ek gıda sonrasında mama meme gittik. Şuan 8 aylık bi istisna olmazsa 3 öğün ek gıda 4 öğün mama alıyor memeyi bıraktı. (1 yaşına kadar ara öğün olarak ek gıda başlanmaz ve maks 3 öğün ek gıda sunulur oda her öğün maks bir çay bardağı olacak şekilde. Sadece mama alanlarda ek gıdayla beraber 500-600 cc günlük mama içmeli)
mraslan Seymasuat Benimkisi de gündüzleri çok az emmeye başladı yani aslında meme suan onun için sanki çerezmiş gibi bir durum oldu. En çok aktif emmesi bu uyuma saatlerinden sabaha kadar olan süreçte oluyor.