Güvenli bağlanmayı başarmışsınız tebrikler. Bebek anneden ayrılıp tekrar anneyi görünce ağlıyorsa kızmıştır, annesi birdaha gelmeyecek sanmış olabilir, bıraktığı için kızıyo olabilir ama ağlamayıp ona sarılıyorsa ve gülümsüyorsa anneye güvenli bağlanmış tekrar geleceğinden emin, annesiz kalınca korkmuyor. Bu kötü bir şey değil aksine iyi bişey Bowlby kuramına bakmanızı öneririm🌺😊