Perşembe günü 2 aylik aşısını olduk o günden sonra bebeğim bi huzursuz sürekli ağlıyo durmuyor gece uyudu .Sabh yine başladı ağlayarak uyandı 2 saat oldu benide emmiyor.Yatmadan öncede emmedi saģp verdim noluyor anlmadm 😔 O ağlıyor bnde onunla ağlıyorum