Cagan-Atam Oğlum 25 aylık 2 gündür öğlen uykusunu uyutamıyorum. Sabah 8 de kalkıyor akşam 9a kadar uyumuyor. Öğlen uykusunu bırakma yaşı nasıldır bilen varmı acaba🥺yada önerisi olan
Feyzosumunannesi Cagan-Atam Kızım 25 aylık. 3 gündür öğlen uykusunda yok ben uyumayacağım diyor. Bir şekilde kandırarak uyutuyorum. Suann uyuyor 😄 umarım bırakmazlar.
ffulya Cagan-Atam genelde 3 yaşa kadar tavsiye ediliyor kitap okuyup ısrarla yatağından çıkarmasanız alışır mı ki bilemedim
livanurvealpinannesi61 Cagan-Atam 9 a kadar uyanık kalıyorsa sorun değil benim kızım 25 26 aylıkken gündüz uykusunu bıraktı. 3 yıldır gündüz uyumuyor.
livanurvealpinannesi61 Cagan-Atam gündüz uykusu 24-36 ay arası bırakılır. Çocuk kendisi istiyorsa 3 yaşa kadar uyuyabilir. Ama kendisi istemiyorsa uyumasa da olur. Benim kızım ağlardı aşırı doktor zorla uyutma demişti. İlla 3 yaşa kadar uyuyacak diye bir zorunluluk yok yani.
Cagan-Atam Feyzosumunannesi kandıramıyorum malesef ağlama krizine giriyor kalkıcam uyumıycam diyo ne yaptıysam olmadı ya🥺bütün gün de huysuz oluyor uyumad için de of
Cagan-Atam ffulya Yok ne denediysem olmadı. Zaten kitapla alakası olan bi çocuk olmadı hiçbizaman 😔 evet uzmanlar en az 3 yaş diyor da 2 yaşta çok erken umarım düzelir
Cagan-Atam livanurvealpinannesi61 Gelişimi açısından korkuyordum bende uykuya hâlâ ihtiyacı var diye rahatladım biraz teşekkür ederim 🙏🌸