Bende s boyutlu emzik ucu ve 160ml biberonu var. Oğlum 8 aylık olcak haliyle değiştirmem gerekiyor geç bile kaldım da. F en hızlı akış onu alıcam ama F min biberonu yok büyük olarak ben mi bulamadım yoksa. M nin var ama F bulamadım yardımcı olcak var mı. En hızlı akış F demi bu arada öyle biliyorum