Bu korkuyu üzerimden atamıyorum bayramın ikinci günü memlekete annemlere gittik ilk günü eşimin memleketinde bayramlaşıp annemlere geçmiştik annem mangal yaptı oturduk yemeğe eşim eniştem babam balkonda yiyolardı bende oturdum 9 aylık oğlum hiç susmadı ağzıma bi lokma attım ayağa kalktım oğlum kucağımda ellerimi yıkadım nefesim kesildi yutkunuyorum olmuyor göğsüme vurunca annemle ablam anladı koştular oğlumu aldı annemin korkusunu asla unutamam bi an müdahale etmeye çalışıyor bi an da çağırıyor baktım olmuyor koştum babamların olduğu yere orda zaten annem bağırdı eşimi çağırdı eşim koştu Allah’tan heimlich manevrasını biliyor ve eğitimini almış bende biliyorum ama o an yapamadım eşim çok korkmuştu babamın şu sözünü asla unutamam koştuk canımızın canına mı bir şey oldu diye meğerse canımızmış zorda olan ben o günü atamıyorum çocuklarıma bakıp çok üzülüyorum ya bana bir şey olsaydı napardılar bensiz 😭