sofyayolda elftty Beze oluşunca emzirin bol bol ve elinizle masaj yapın bebek açıyor bezeler süt bezeleri onlar
Timurmom elftty sıcak duşa girin başta göğüsünüze masaj yapın. Sonra elle sağım yapıp boşaltmaya çalışısın ve bol bol emzirin.
elftty EypMom hiç hatırlamıyorum canim ya bı ara çok açıyordu emzirmekten acaba enfeksuyon mu.kapti diyorum içinde beze gibi top gbi oldu elime geliyo
elftty sofyayolda ay bende emzirmeyim sagayim diye düşündüm canim ondan mı beze oliyor diye o zaman tam tersi daha çok mu emzirmek.lazim kötü bişey değildir insallah
EypMom elftty korkulucak bişey değil o süt toplanmış genelde darbeden oluyodu bana eşimin annemin falan kolu çarpıyodu oğlumu kucağımdan alırlarken hemen oluyodu öyle emdikçe geçiyodu ilk 1 2 ay oluyo sonra olmuyor
sofyayolda elftty Göğüsler tam boşalmadığı için oluyor bebek emince sizde sağın üzerine sıcak bir duş bütün bezeler çözülür🌸
Timurmom elftty hayır eğer katılık varsa sağıncada gelmez. Direk elinizle sağacaksınız. Youtubedan uygulama videoları var bi bakarsınız.