miamia her yıl aynı haberler çıkıyor. Hiç de yasa çıkmıyor. Ben umudu kestim artık. En gelişmiş ülkeler bile bu kadarını ancak veriyor. Amerika’da annelik izni doğum izni diye bir şey bile yok. Çocuk yapıyorsan işi bırakacaksın diyor. Bizimkiler mi yapacak 🤔 hiç sanmıyorum 😂 2. Ye hamileyim ben de inşallah geçer ama yasa 😊