vaveyla__ Bebeğim 76 günlük ellerini emiyor, boynundaki önlüğü emmeye çalışıyor. Büyüdüğü için normal midir ? Diş için erken midir ?
deniz-95 vaveyla__ şu an keşif aşamasında olduğu için normal de olabilir diş de olabilir. Benim kızım dişini erken çıkarmıştı.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala vaveyla__ diş için erken olduğunu düşünüyorum, keşif döneminde olduğu için olabilir
badeismomm vaveyla__ ya aç ya keşfesiyordur dişler zaten yavaş yavaş yürüyor bi gecede çıkmıyor ya ondan da olabilir
sadelim vaveyla__ oğlum iç aylık ama bir aydır falan elleri sürekli ağzında bide hirslaniyor sinirleniyor baya huysuzluk yapıyor çok zorlanıyoruz