bebeğim 7 ay 1 haftalık. bundan 10 gün öncesine kadar beşiğinden başka yerde uyuyamazdı. o kadar düşkündü beşiğine. bir anda beşikte asla durmamaya başladı. ayağıma alıp uyutmaya çalışıyorum durmuyor. beşiğe koyuyorum durmuyor. çok uykusu var ama ağlamaktan uyuyamıyor. o kadar ani bir şekilde huy değiştirdi ki. uyutmak için aklıma gelen tüm yöntemleri deniyorum ama nafile. artık pes edip eşim evdeyse battaniyeyle sallıyoruz bir tek onda susuyor. genelde evde tek olduğum için tüm günüm uyutmaya çalışmakla geçiyor. gece uyanınca emer geri uyurdu eskiden. şimdi gecelerimiz kabustan farksız geçiyor. her uyandığında (ki çok sık uyanır) 1 saat geri uyutmaya çalışıyorum. niye böyle oldu bir anda ne yapacağımı bilmiyorum delirmek üzereyim