Hanımlar merhaba. 3 gün önce kızımın el tırnaklarını kestik. Bugün işaret parmağının kenarının kırmızı, şiş ve parlak olduğunu farkettim. Tırnak çok kısa kesilmiş de değil. İltihap mı oldu acaba endişeleniyorum. Var mı başına gelen, doktora götürmeme gerek var mı yoksa geçer mi kendiliğinden?