Kızım 22 aylık birkaç gündür anne çiş koş diyip tuvaletin önüne gidiyor tabi heveslenmisken oturtuyorum onu ama yapmıyor biraz bekliyorum konuşuyorum anlatıyorum korkmaması konusunda güzel telkinlerde bulunuyorum vs ama yine de yapmıyor. Ama bu şekilde davranması bile bana olumlu bir adım olarak geliyor. Nasıl bir yol izlemeliyim bundan sonra, klozet adaptörü almalı mıyım vs önerilerinizi bekliyorum