@“bdesss”# bunu kafaya takmak için çoook erken sen bunu düşünme ☺️ ama ben yine de kendimden örnek vereyim için rahatlasın. Hamileliğimde 15 kilo aldım yemeğime çok dikkat etmedim hemen hemen her istediğimi yedim ama çok aktif geçirdim hamileliğimi ona rağmen 15 kilo aldım 79 kilo ile doğuma girdim. Doğumdan tam 3 ay sonra 65 kiloya düştüm 64 ile hamile kalmıştım, ve ilk 3 ay yememe hiç dikkat etmedim. Sonrasında dengeli yemeye başladım tatlıyı baya azaltım ekmekle pek aram yoktur bu şekilde devam edince hemen hemen kendiliğinden gitti birde Bebeğimi arabasıyla dolaştırmaya çıkardığımda bende yürüyüş yapmış oluyorum enerjim olursa 1 saat dolandırıyorum enerjim düşükşe 20/30 dk felan. Şimdi bebeğim 7,5 aylık 63 kiloyum ve hiç göbeğim yok sadece dikişlerin olduğu kısımda hafif ödem var. O da düzenli egzersiz, hafif diyet ve birazda zamanla gider. Hee bu arada emziriyorum bence kesinlikle emzirmek zayıflamaya yardımcı oluyor