Kadirnur aynı şey bende de var evim bembeyaz heryeri hatta geçen annem ile tartıştık gitti elinde bez arkamızdan silip silip duruyorsun al evini çal başına dedi gitti ama anlatamıyorum huy huy huy bende memnun değilim doğum yaptım eve geldim mutfak dolapları el izi olmuş en sinir olduğum dikişlerimi tuta tuta sildim gece kalkar tuvalet hypolarım işim bitmiyor nefret ediyorum huyumdan ama yapacak birşey yok