Kızlar bebeğim 34 haftalık 2300 kg doğdu 7 aylık 7 kg şuanda reflüsü olan bir bebekti ancak bu kadar toparlayabildim neyse şuan sadece anne sütü alıyor asla yemek istemiyor ne yaptıysam nafile yemediği için de su kaybı var su içmiyor içiremiyorum idrarı yok denecek kadar az nasıl ayakta duruyor anlamıyorum ağlamıyorda dr sıcaktan diyor qma çok küçük kaldı bu yeme sorununu nasıl aşıcam dr prematüre ne bekliyorsun diyor mama falan asla almıyor ne yapıcam çok üzülüyorum lütfen yardım edin dr zorlama yemesi için dedi içi almıyor dedi