dogadan01 isilik olmuş yazın sıcaklardan dolayı olması normal her gün duş aldırın benim bebeğimde olmuştu doktor öyle demişti hatta çok sıcak havalarda günde 2 kere demişti
Ama her seferinde şampuanlamayın cildi kurumasın dedi sadece su dökmeniz yeterli dedi
Öyle yaptım çok şükür düzeldi ama sıcak havalarda evi nemlendiriyorum soğutuyorum derece yüksekse
Bebek sadece zıbınla duruyor yeri geliyor elimi yıkıyorum ellerine kollarına bacaklarına dokunuyorum serinlesin diye