Bende ara ara denedim 2 yaşından itibaren istemedi oda yipranacakti bende o yüzden tamam madem geri takalım dedim tam 2 yaş 4 aylıkken havalar iyice sıcak olunca rahatsız oldu bende bez takmaya devam edersek yara olur dedim , çıkarıyim biraz bezsiz dur d3dim onun rahatlığını gördü takma demeye başladı inanirmisiniz sadece ilk gün 3 kez kaçırdı sonra kendi söyledi hemen , yani kendinizi yipratmayin bence hazır değilse çok zor oluyor bezi onu rahatsız etsin bu havalarda hemen birakir bence , ben ilk oğlumda o ağladı ben ağladım çok zorlandık bunda akışına bıraktım hemen halloldu bence sizde öyle düşünun derim ☺️