deleted2310 bizim de başımıza geldi normal miş hatta benim bebeğim 36 haftada doğdu doktora da götürdüm k vitamini aşısı yapmayacak mısınız dedim daha erken doğanlara yapılır göbek den kan gelmesi normalmiş bizim düştükten sonra geldi birkaç gün sonra tekrar geldi normal dedi doktor sarı bi sıvı gelmediği sürece kanamalar normalmiş